Tuesday, 12 August 2014

Customer Engagement dan Social Ecommerce Suka melihat semakin ramai aktif menjual beli di online. Ada yang menjadikan ia satu aktiviti tetap ada juga secara pasif. Kelebihan ecommerce kerana ia me relaxkan minda. No traffic jam di tengah2 jalan kan? Jadi untuk anda tahu rahsia yang tak berapa rahsia untuk dapatkan customer engagement anda perlu ada PR yang bertepatan: 1.Kenali kehendak pelanggan. 2. Fahami citarasa mereka 3. Berbual2 dengan pelanggan dengan perasaan mesra dan genuine ingin membantu mereka Ketiga2 langkah mudah ini akan membuatkan pelanggan rasa dihargai dan secara tak langsung hubungan jangka panjang akan berlaku. Selamat jual beli. Follow my insta: @brandingduchess Whats app 011 18814628 #brandingduchess #emerilda #usahawanonline #puim #customerengagement #pr #publicrelation



via Facebook http://ift.tt/1BcHyqx

No comments:

Post a Comment