Tuesday, 8 July 2014

Chit Chat Branding - 12 Julai 2014 'Positioning' Bila anda memulakan perjalanan branding your brand, perkara yang perlu difikirkan secara teliti ialah positioning. Anda perlu tahu ke mana dan di mana anda ingin berada. Ini masanya, kepentingan memiliki network yang bersesuaian. Contoh yang boleh Emma kongsi, Emma membantu Ahyat Ishak dalam membangunkan jenama Pejuang Hartanah. Perjalanan kami bukannya mudah. Tetapi, kami tahu arah tuju dan matlamat yang hendak dicapai. Komuniti Pejuang Hartanah dengan matlamat yang tegar, ingin membuka minda kesedaran kepada orang Melayu kepentingan pemilikan dan pelaburan hartanah di bumi Malaysia. :-) Kini, walau hanya setahun membangunkan nama Pejuang Hartanah, komuniti kami makin dikenali dan mendapat perhatian daripada pihak-pihak yang ingin kami jalinkan hubungan. Amin. Perjalanan Pejuang Hartanah masih jauh. Tapi, setakat ini membanggakan. Semoga ia akan menjadi satu legasi yang dapat membantu anak Melayu kita. Dengan matlamat ini, kami berdua tahu, ' positioning' yang perlu dilakukan, Insyallah. Membina jenama adalah perjalanan yang seronok dan mencabar dalam setiap langkah yang dilakukan. Tetapi teruskan, fokus kepada positioning! Kejayaan hanya selangkah lagi. ;-) Jom join chit chat Branding pada 12 Julai ini. Hanya rm50. PM untuk maklumat lanjut

Chit Chat Branding - 12 Julai 2014 'Positioning' Bila anda memulakan perjalanan branding your brand, perkara yang perlu difikirkan secara teliti ialah positioning. Anda perlu tahu ke mana dan di mana anda ingin berada. Ini masanya, kepentingan memiliki network yang bersesuaian. Contoh yang boleh Emma kongsi, Emma membantu Ahyat Ishak dalam membangunkan jenama Pejuang Hartanah. Perjalanan kami bukannya mudah. Tetapi, kami tahu arah tuju dan matlamat yang hendak dicapai. Komuniti Pejuang Hartanah dengan matlamat yang tegar, ingin membuka minda kesedaran kepada orang Melayu kepentingan pemilikan dan pelaburan hartanah di bumi Malaysia. :-) Kini, walau hanya setahun membangunkan nama Pejuang Hartanah, komuniti kami makin dikenali dan mendapat perhatian daripada pihak-pihak yang ingin kami jalinkan hubungan. Amin. Perjalanan Pejuang Hartanah masih jauh. Tapi, setakat ini membanggakan. Semoga ia akan menjadi satu legasi yang dapat membantu anak Melayu kita. Dengan matlamat ini, kami berdua tahu, ' positioning' yang perlu dilakukan, Insyallah. Membina jenama adalah perjalanan yang seronok dan mencabar dalam setiap langkah yang dilakukan. Tetapi teruskan, fokus kepada positioning! Kejayaan hanya selangkah lagi. ;-) Jom join chit chat Branding pada 12 Julai ini. Hanya rm50. PM untuk maklumat lanjut

by Emerilda Sani



July 09, 2014 at 02:13PM

from Facebook

via IFTTTfrom Facebook

via IFTTT

No comments:

Post a Comment